본문 바로가기
성령의 인도

천사들은 지구로 날아가고 있었다

by 미니비올렛 2022. 2. 1.

 

 

 

 

 

angels were flying down to the earth - Asaph J - 444 Prophecy News

angels were flying down to the earth May 23, 2020 12:22 AM Asaph J Uganda Today 6:30 AM I had a short dream So many angels were flying down to the earth. I tapped someone’s shoulder and told them to look up and see but they ignored me. I waved to one of

444prophecynews.com

 

 

천사들은 지구로 날아가고 있었다

 

아삽 J(우간다)-2020년 5월 23일 오전 12시 22분

 

 

오늘 오전 6시 30분이다.

나는 짧은 꿈을 꾸었다.

너무나 많은 천사들이 지구로 날아가고 있었다.

 

나는 누군가의 어깨를 두드리며 고개를 들어 보라고 했지만 그들은 나를 무시했다.

 

나는 그들 중 한 명에게 손을 흔들었다.


나는 손을 들어 올렸고, 그는 나를 향해 날아왔다.


우리가 연락을 했고, 그는 나를 통과했다.

 

즉시 맥박 소리(슬로우 모션의 프로펠러처럼)와 함께 폭발음이 터졌다.

 

나는 가슴이 흔들렸다.

 

나는 깨어난 첫 몇 초 동안 여전히 그것을 느낄 수 있었다.

신의 가호가 있기를

 

 

찬양들(시편) 91장 11절

참으로 그의 천사들에게 그가 너를 위하여 명령하셔서 네 모든 길에서 너를 지키게 하시리니

 

 

angels were flying down to the earth – Asaph J

Posted on 2020/05/23

angels were flying down to the earth
MAY 23, 2020 12:22 AM
ASAPH J / UGANDA

Today 6:30 AM

I had a short dream

So many angels were flying down to the earth. I tapped someone’s shoulder and told them to look up and see but they ignored me. I waved to one of them.
I raised out my hands & he flew towards me.
We made contact & he went through me. Instantly a burst went off with a pulsating sound (like propellers in slowmotion). I was shaken to my core I could still feel it in the first few seconds I awoke.

God bless

 

 

 

 

 

 

 

나는 내 군대를 키울 것이다

I will raise My Army - S.S. - 444 Prophecy News I will raise My Army May 23, 2020 12:24 AM S.S. 16 May 2020 Lord says ” Listen unto Me, let the trumpet be blown. For those who dwell on high shall..

lee21moo.tistory.com

 

반응형

댓글