본문 바로가기
성령의 인도

나의 귀환의 강림!

by 미니비올렛 2022. 1. 21.

 

 

 

The Advent Of My Return! - Cryptic1 - 444 Prophecy News

The Advent Of My Return! April 12, 2020 3:41 PM Cryptic1 'advent' - The arrival of a notable person, thing or event. On 4.9.20 in my spirit I heard ‘I am returning soon – tell them’. On 4.11.20 I received this message. I have come that you might have

444prophecynews.com

 

 

나의 귀환의 강림!

 

크립틱원-APRIL 12, 2020 3:41 PM

 

4.9.2020에 나는 영으로 ‘내가 곧 돌아온다 - 그들에게 말해라’ 라는 말을 들었다

 

4.11.2020에 나는 이 메시지를 받았다

 

나는 너희가 생명을 얻고 풍부하게 살게 하려고 왔다! 

 

내가 길이요 진리요 생명이다!

 

​나는 아버지의 왕국으로 들어가는 유일한 길이다!

 

다른 모든 사람들은 거짓말쟁이와 도둑들이다

 

너희들 중 많은 사람들이 내가 뒤에 서 있는 그 사람보다 다른 문들을 통해 우리 아버지의 왕국에 들어가려고 애쓰고 있구나 

 

나의 아버지의 왕국에 들어가는 길은 오직 나외에는 길이 없다!

 

오직 나만이 구원자이다!

 

오직 나만이 세상 죄와 육체의 죄로부터 너를 구원할 수 있다

 

자녀들아 내 말에 귀를 기울여라!

 

나는 곧 온다!

 

 나는 이 땅으로 돌아갈 것이다!

 

 내가 길을 따라 징조를 주었음에도 아무도 그 날과 그 시간은 아는 사람은 없다

 

 오직 아버지만이 그날과 시간을 알고 있다

 

내가 돌아오는 날에는 울부짖고 이를 갈게 될 것이다

 

그들이 나를 알고  ‘생각’한 사람들은 나의 장엄한 존재를 보고 두려움에 휩싸일 것이고, 그들이 모두 영원을 위해 영원으로 갈 수 밖에 없는 운명이라는 것을 알게 될 것이다!

 

지금이 바로 그날이고 지금이 바로 네 죄와 악한 길에서 벗어나야 할 때이다

 

나는 이미 말을 했느니라

 

나는 스스로 있는 (YHUH)יהוה이다

 

나는 전에도 있었다

 

자녀들아

 

너희를 산으로 달려가도록 만들고 너희의 몸을 숨기고 몸을 가리도록 만드는 모든 것들이 이 땅에 닥쳐온다

 

너희가 내 성경을 읽었거나 진정으로 나를 알기 위해 시간을 보냈다면 내가 원하는 소원을 이룰 것이다

 

내가 말한다

 

지금이 그 날이고 지금이 그 시간이다!

 

너희의 영원한 운명이 앞날을 알 수 없는 상태에 놓여 있다

 

자녀들아 이 지구는 곧 더 이상 존재하지 않을 것이다

 

산들은 도망가고 섬들은 사라질 것이다

 

나는 그들이 한때 걸어왔던 지구 이곳에서 나의 남은 자녀들을 옮겨갈 것이다

 

나는 곧 돌아올 것이다

 

내 말에 귀를 기울여라

 

 나는 곧 돌아오기 때문이다!

 

지금 그날과 시간을 위해 너희 자신을 준비하라

 

세상의 죄악으로부터 지구가 스스로 정화되는 것처럼 너희의 소중한 세상은 많은 황폐와 파괴를 겪는 중에 있다

 

나도 역시 내 자녀들을 정화하고 있다 

 

​그러므로 그들은 지구에 대항하는 것이 다가올때 서 있을 준비를 하게 된다

 

​너희의 날들은 번호가 붙여졌고 얼마 남지 않았다

 

내 (강림) 귀환을 위해 신속하게 그 날들을 움직일 것이다!

 

​너희의 마음이 내게서 돌아서지 말아라

 

나에게 달려가서 나를 구하고 아직은 낮동안이니

 

내가 찾고 있을 때 발견될 수 있도록 나를 찾아라

 

나는 신성하게 내게 약속한 사람들 거룩하고 정결한 신부를 위해 곧 온다

 

오 하나님의 성도들아 일어나라!

 

나의 강력한 군대여

 

일어나라!

 

나는 곧 나의 사랑하는 사람들을 되찾으려고 귀환할 것이다!

 

나는 지금 너희 각자를 위한 장소를 준비하러 간다!

 

곧 속히 너희 내 자녀들 사랑하는 사람들을 위해 귀환할 것이다!

 

영광의 구름속에서 빛나는 나를 바라보라!

 

백마를 차고 오는 나를 찾아라!

 

나는 충실하고 진실하다고 불린다 성도들의 피와 세상의 죄를 복수하기 위해 곧 귀환할 것이다!

 

내가 간다!

 

너희의 구세주와 주님

예슈아 하마시아크 나는 스스로 있는 (YHUH)יהוה이다

요한10:7-10

그러므로 예수께서 다시 이르시되 내가 진실로 진실로 너희에게 말하노니 나는 양의 문이라 나보다 먼저 온 자는 다 절도요 강도니 양들이 듣지 아니하였느니라 내가 문이니 누구든지 나로 말미암아 들어가면 구원을 받고 또는 들어가며 나오며 꼴을 

얻으리라 도둑이 오는 것은 도둑질하고 죽이고 멸망시키려는 것뿐이요 내가 온 것은 양으로 생명을 얻게 하고 더 풍성히 얻게 하려는 것이라

 

 

 

 

 

The Advent Of My Return!

 

APRIL 12, 2020 3:41 PM - CRYPTIC1

 

On 4.9.20 in my spirit I heard ‘I am returning soon – tell them’. 

On 4.11.20 I received this message. I have come that you might have life 

and have it abundantly! I AM THE WAY I AM THE TRUTH I AM THE LIFE! 

I am the ONLY way into My Father’s Kingdom! All else are liars and thieves. 

Children many of you are trying to get into My Father’s Kingdom through 

doors other than the one I stand behind. There is NO WAY into My Father’s 

Kingdom but through Me! I alone SAVE! I alone can REDEEM you from the 

sins of the world and the sins of the flesh.

Children heed My words! I come soon! I will be returning to this earth! No 

man knows the hour or the day even though I have given signs along the way. 

Only My Father knows the day and the hour. In that day of My return there 

will be wailing and gnashing of teeth. Those who “THOUGHT” they knew Me 

will be overcome by fear at the sight of My majestic presence AND the 

knowledge that they are FOREVER DOOMED for all eternity! NOW is the day 

NOW is the hour to turn from your sins and your evil ways. I HAVE SPOKEN.

I AM THAT I AM. I WAS. Children there are things coming upon this earth that 

will make you want to run to the mountains and hide and cover yourselves. 

The days are soon coming when you will WISH you had read My Word or truly 

spent time getting to know Me. I SAY NOW IS THE DAY NOW IS THE HOUR! 

Your eternal destiny hangs in the balance. Children this earth will soon be no 

more. The mountains will flee, the islands will disappear. I will have removed 

My remnant from this place where they once walked. I am returning soon.

Heed My words – FOR I AM RETURNING SOON! Prepare yourselves NOW 

for that day and time. Your precious world is undergoing much devastation 

and destruction as the earth purges itself from the sins of the world. 

I too am purging My children so they can be ready to stand at what comes 

against the earth . Your days are numbered. THE DAYS MOVE SWIFTLY NOW IN 

ADVENT OF MY RETURN! Turn not your hearts away from Me – but run to Me, 

seek Me while I may be found and it is still daylight.

I am coming soon My children for a pure and holy bride who is consecrated 

and promised to Me. Rise up oh saints of God! My mighty army – rise up! 

I WILL return soon to reclaim you My loves! I go now to prepare a place for 

each of you! SOON I will return to come for you My own, My loves!

Look for me in the shining clouds of glory! Look for Me on My white horse!

I am called faithful and true and I will return SOON to avenge the blood of 

the saints and the sins of the world! I come! Your Savior and Lord

Yeshua HaMashiach I AM THAT I AM

 

 

 

 

 

내가 그들에게 그들의 필요를 보여주어야만 하고, 그 다음에 내가 그들에게 마지막 전에 구원받

2022년 1월 19일 ‘글린다’ 자매가 전달한 메세지입니다. “내 자녀들아, 내가 지구를 뒤흔들 때 무슨 일이 일어날지를 너희는 고려해 보았느냐? 산들이 진동할 것이다. 땅이 균열되고 갈라질 것

lee21moo.tistory.com

 

반응형

댓글