본문 바로가기
성령의 인도

때가 되었다

by 미니비올렛 2022. 1. 6.

 

https://byronsearle.blogspot.com/2020/01/it-is-time.html

 

 

때가 되었다

 

바이런 씰-January 19, 2020

 

예레미아45:4

너는 그에게 이르라 여호와께서 이와 같이 말씀하시기를 보라 나는 내가 세운 것을 헐기도 하며 내가 심은 것을 뽑기도 하나니 온 땅에 그리하겠거늘

 

내 아들아, 앞으로 며칠 동안에 이 나라가 뒤집히는 일이 일어날 것이다!!!

 

이 국가가 의롭고 거룩하다고 생각하는 사람들은 그들의 눈을 뜨게 될 것이다!

 

오만하고 자랑스럽게 여기는 왕은 콧대가 꺾이고 무너질 것이다

 

그가 다시 일어나지 못할 것이기에 나는 그것을 보게 될 것이다!

 

그를 둘러싸고 있는 거짓말쟁이들과 마녀들은 무너질 것이고 그들 역시 그들의 파괴가 일어나기 전에 그들의 죄를 보게 될 것이다!

 

이 국가는 지금 심각한 심판의 시대로 접어들고 있다!

 

내가 무엇이 다가오는지 보여준 사람들은 준비될 것이다!!

 

모든 다른 사람들은 맹인처럼 비틀거리며 어둠 속에서 더듬어 찾는 사람들이 될 것이다!! 

 

내 아들아, 어떤 사람들은 이 국가에 아무것도 떨어지지 않을 것이라고 말했지만 나는 말한다 "내 손 안에 모든 국가를 붙들고 있다!" 라고 말한다!!

 

나는 그들의 악한 길에서 벗어나 계속하는 회개할 수 있다는 것을 허용할 것이다

 

모든 국가들이 그것을 거부할 때는 나는 으스러뜨려 부서지게 할 것이다!

 

아메라카 미국아 내가 너를 부숴버리겠다!!

 

오스레일리아 내가 너를 부숴버리겠다!!

 

대영제국 영국아 내가 너를 부숴버리겠다!!

 

너희 국가들아 내게 등을 돌리고 내 위대한 이름을 조롱하며 비웃었다!

 

내 아들아, 문 앞에 파괴가 있는 것처럼 남은 자녀들은 이제 모두 인봉되었고 그들이 빛나게 될 시간은 문 앞에 와있다!!

 

나는 너희 각자에게 특별한 임무를 준비시켰고 너희의 훈련은 거의 끝나서 완성되고 있다!

 

나는 많은 시험과 재판을 통해 너희의 찌꺼기를 정제하고 너희를 순수하게 만들 수 있었다

 

어떤 사람들은 전투에서 떨어졌지만 내 거룩한 갑옷을 입고 땅에 서 있던 사람들은 이제 강하고 위대한 믿음으로 곧 걸어갈 것이다!!

 

내 아들아, 많은 사람들이 이 말을 믿지 않을 것이다

 

하지만 그렇게 해 보라! 

 

그리하면 곧 맹인인 그들이 눈을 뜨고 귀가 열리고 그들은 내가 하나님이라는 것을 알게 될 것이다

 

그리고 내가 원하는 사람들을 통하여 말하게 될 것이다!!  

 

나는 하나님이고, 내가 원하는 사람들을 사용할 것이다!

 

너희는 내 종들을 못 믿겠느냐? 

 

내 성경을 읽어보라!!!

 

잘못된 것을 내게 증명해 보이라!!

 

나는 너희들 모두를 사랑한다

 

하지만 지금이 너희가 나를 사랑한다는 것을 증명할 때이다

 

단지 말로서가 아니라 행하는 행위으로 보이고 믿음으로 증명해 보이라!!!

 

예레미아는 결코 그의 인생에서 두려움이 없었다

 

그는 내가 그의 안에 있다는 것을 알고 있었다! 

 

기독교인이라고 자칭하는 모든 이들에게도 마찬가지일 것이다

 

너희는 반드시 믿음으로 걸어야 한다

 

눈에 보이는 것이 아니다!!!

 

거기에는 많은 것들이 오게 되고 큰 두려움을 심어줄 수 있다는 것을 알게 되는 많은 것들이 있을 것이다

 

그러나 내가 너희를 내 손에 붙들고 있다는 것을 안다면 너희는 두려워하지 않고 신뢰하고 믿음을 가질 것이다!!!

 

내 아들아, 이 국가와 다른 국가들도 아주 곧 무너질 것이다

 

모든 것이 무의미해질 것이다!!!

 

지금 당장 회개하라!!!

 

기도하며 나를 찾아오고 그리하면 내가 너희의 죄를 용서하리라!

 

너무 늦기전에 지금 당장 회개하라!!!

 

한 영혼도 그들의 다음 호흡을 아무도 보장하지 못한다!

 

지금 당장 내게 오너라! 

 

회개하라

 

내가 너희와 함께 할 것이다!

 

나는 너희를 사랑한다

 

아멘. 주 예수

 

 

IT IS TIME

 

January 19, 2020 - Byron Searle

Jeremiah 45:4 Thus shalt thou say unto him, The LORD saith thus; Behold, 

that which I have built will I break down, and that which I have planted I will 

pluck up, even this whole land.

 

My son, in the coming days, THIS NATION WILL BE TURNED INSIDE OUT!!! 

Those who think this Nation is righteous and holy will have their eyes opened!  

The proud and boastful king will be brought down, and I will see that he does 

not rise up again! Those liars and witches that surround him will be brought 

down, and they too will see their sin before their destruction!

This Nation is now entering into a TIME OF SEVERE JUDGMENT!!

THOSE WHO I HAVE SHOWN WHAT IS COMING WILL BE READY!!  ALL OTHERS 

WILL STUMBLE AND GROPE AROUND IN DARKNESS AS A BLIND PERSON!!

My son, some have said that nothing will fall upon this Nation, but I say, 

I HOLD ALL NATIONS IN MY HAND!! I will allow those Nations that REPENT 

and TURN from their evil ways to continue.  ALL those Nations that REFUSE -- 

I WILL CRUSH!!

 

AMERICA -- I AM CRUSHING YOU!!

AUSTRALIA -- I AM CRUSHING YOU!!

GREAT BRITAIN -- I AM CRUSHING YOU!!

 

YOU NATIONS have turned your back to Me and made My Great Name a mockery!

My son, as the DESTRUCTION IS AT THE DOOR, THE REMNANT HAVE NOW ALL 

BEEN SEALED, AND THE TIME TO SHINE IS AT THE DOOR!!

I have prepared each one of you for a particular mission, and your training is 

almost complete!!  I have allowed the many tests and trials to refine the dross 

out of you and make you pure.  Some have fallen in the battle, but those who 

have stood the ground with My Holy Armor on are now strong and WILL WALK 

IN GREAT FAITH VERY SOON!!

My son, many will not believe this word, but SO BE IT!!  SOON their blind eyes 

will be opened, and their deaf ears opened -- THEN WILL THEY KNOW THAT 

I AM GOD, AND I SPEAK THROUGH WHOMEVER I WANT!!  I AM GOD AND 

I WILL USE WHOMEVER I WILL!! You don't believe My servants?  READ MY WORD!!!  

Prove Me wrong!! I love you all, but NOW IS THE TIME TO PROVE YOU LOVE ME -- 

NOT BY JUST WORDS, BUT BY ACTIONS, BY FAITH!!!

Jeremiah NEVER FEARED for his life -- he KNEW I was with him! The same will 

be for all those who call themselves Christians.

YOU MUST WALK BY FAITH, NOT BY SIGHT!!! There will be many things 

COMING that being SEEN will instill GREAT FEAR into you, but if you KNOW 

that I have you in My Hand, you WILL NOT FEAR, but TRUST and have FAITH!!! 

My son, this Nation and the others will be going down very soon -- ALL WILL 

BE WORTHLESS!!! REPENT NOW!!!  Seek Me in prayer, and I will forgive your 

sins!  REPENT NOW before it will be too late!!!  Not one soul is guaranteed 

their next breath! Come to Me now!  REPENT, and I will be with you! 

I love you. Amen. Lord Jesus

 

 

 

반응형

댓글