본문 바로가기
성령의 인도

미국이 추락하고 있다!

by 미니비올렛 2022. 1. 4.

 

 

 

AMERICA IS GOING DOWN! - Victoria Ang - 444 Prophecy News

AMERICA IS GOING DOWN! 12/27/19 Victoria Ang For the past several days I have been having the same vision: In the vision I see tall buildings in a city (New York City) . As I watch this vision I see a crack in the bottom of the building . Then I see the cr

444prophecynews.com

 

 

미국이 추락하고 있다!

 

빅토리아 앵-12/27/19

 

지난 며칠 동안 나는 같은 환상을 받았다:

 

환상에서 나는 도시의 높은 건물(뉴욕 시티)을 보았다

 

이 환상을 보면서 나는 건물 바닥의 균열을 보았다

 

그리고 건물이 올라가면서 균열이 펼쳐지고 넓어지는 것을 보았다

 

나는 그때 건물이 쪼개지고 무너지는 것을 보았다 

 

그것이 떨어지면서 나는 그것이 다른 건물에 떨어지는 것을 볼때 그 건물은 무게에 부서지기 시작하였다

 

그리고 나서 건물에 물이 쏟아져 들어오는 것을 보고 건물들이 이 물속으로 가라앉기 시작하는 것을 보았다

 

잠시 동안 건물의 꼭대기가 완전히 물에 잠기는 것을 볼 수 있었다!

 

그때 나는 "...... "아메리카/미국이 추락하고 있다!" 라는 말을 들었다!......

 

그때 물속에 떠다니는 표지판을 나는 보았다

 

"월 스트리트"... (뉴욕시 주식시장이 급락했다.)

 

AMERICA IS GOING DOWN!

 

12/27/19 - VICTORIA ANG

 

For the past several days I have been having the same vision:

In the vision I see tall buildings in a city (New York City) . As I watch this vision 

I see a crack in the bottom of the building . Then I see the crack start to spread 

and widen as it goes up the building. Then I see the building split and fall. 

As it falls, I see it fall on another building and that building starts to crumble in 

on the weight. I then see water gushing in on the building and see the buildings 

start to sink in this body of water. I can see for a brief moment the top of some 

of the buildings then become completely submerged ! 

I then hear “ ….. “AMERICA IS GOING DOWN”! …. I then see a sign floating in 

the water that says “WALL STREET”…. ( stock market plummet in NEW YORK CITY)

 

 

 

 

 

 

 

이스라엘의 100.신. 대량 예방접종 악몽은 새로운 C.ㅇ.비드 확진사례에서 국가중에 6개월간 가장 높은 정점에 도달함에 따라 더욱 악화되었습니다

 

 

 

반응형

댓글